WWW.GAMEZ.RU


Гав!






Ой!Так, так, что у нас тут новенького?Ляляля ляляля ..
#Обсуждение игр. Выберите букву, на которую начинается игра >>

/   В Корень
  Добавить коды
  Игровой чат
  Игровые Новости
  Поиск в базе
  Основная база
  Обсуждение игр
  Скачать игры
  Что нового?
  Top100 Games
  Ваше мнение?
 
 
 
КосмоТанк.
КосмоТанк

Веселая ферма 3
Веселая ферма 3

Сокровища Монтесумы 3
Сокровища Монтесумы 3



Игра: Abuse (English language)
Тип документа : Hint Всего страниц : 44 Текущая : 12

variable in the editor. Both must be quoted For example, I might use:
(fields ("aitype" "Mob Type (0-15):")

Sub-function: abilities
Usage: (abilites [ability-pair]*)
Used to set constants in the object. The ability-pair is of the
form (constant value). For example, (run_top_speed 10). In order
to read the value of an ability, you need to use the
(get_ability) function.

Sub-function: range
Usage: (range x y)
Sets the range for this object.

Sub-function: draw_range
Usage: (draw_range x y)
Sets the drawing range for this object.

Sub-function: flags
Usage: (flags [flag-pair]*)
Sets up all kinds of little quirky things about an object.
Each flag-pair is of the form (flag value) where value is
PROBABLY either T or nil. I say probably because I've never
seen a flag with a nil value. Oh well, here's the flags I've
found:
unlistable - The item won't appear in the objects window
of the editor
add_front - When you create this object, put it in front
of all other object so it's drawn on top.
hurtable - You can hurt this object.
... Далее >>

Выберите страницу:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44


(Все страницы)
Кто прислал: Ангел Свет (BFA) Когда: 26:10:1999 - стр. 12 -




Рейтинг@Mail.ru

Since 1998, Oleg Ilin ()
WWW.GAMEZ.RU 2024.03.19 14:57:31All Rights Reserved