WWW.GAMEZ.RU


Гав!






Ой!Так, так, что у нас тут новенького?Ляляля ляляля ..
#Обсуждение игр. Выберите букву, на которую начинается игра >>

/   В Корень
  Добавить коды
  Игровой чат
  Игровые Новости
  Поиск в базе
  Основная база
  Обсуждение игр
  Скачать игры
  Что нового?
  Top100 Games
  Ваше мнение?
 
 
 
КосмоТанк.
КосмоТанк

Веселая ферма 3
Веселая ферма 3

Сокровища Монтесумы 3
Сокровища Монтесумы 3



Игра: Abuse (English language)
Тип документа : Hint Всего страниц : 44 Текущая : 29

Object Function: picture_height
Usage: (picture_height)
Returns: Int
Use (picture_height) to return the height of the current frame
of this object. Is useful for centering, formatting, etc. If
I wanted to center along the y, I might do
(let ((oldy (y)))
(set_y (+ y (/ (picture_height) 2)))
(draw)
(set_y oldy)
)
;;------------------------------------------------------------------------
Object Function: picture_width
Usage: (picture_width)
Returns: Int
Returns the width of the current frame of this object. Is not as
useful as picture_height, as you can specify the home x location of
an object in satan paint, but I suppose it may come in handy
sometime.
;;------------------------------------------------------------------------
Object Function: platform_push
Usage: (platform_push x y)
Returns: dunno
I assume this moves the player by amount [x] [y] as if they were on
a platform. This really could be done in lisp, but I guess was
compiled for speed. Oh well.
;;------------------------------------------------------------------------
Function: play_sound
Usage: (play_sound sound_class volume x y)
Returns: dunno
... Далее >>

Выберите страницу:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44


(Все страницы)
Кто прислал: Ангел Свет (BFA) Когда: 26:10:1999 - стр. 29 -




Рейтинг@Mail.ru

Since 1998, Oleg Ilin ()
WWW.GAMEZ.RU 2024.03.19 14:58:33All Rights Reserved